Στις 17 Μάιου 2026, πραγματοποιήθηκε η σεμνή εκδήλωση να εορτάσουμε,
πρωταγωνιστές και μη, τη σπουδαία απόφαση του υπουργείου Υποδομών να διαλύσει τις
εργολαβίες των αντιπλημμυρικών έργων Ερασίνου και Ρέματος Αγίου Γεωργίου, Μαρκοπούλου Μεσογαίας.
Η εκδήλωση έλαβε μέρος σε κατάλληλο σημείο εντός του Βιότοπου Ερασίνου, αμέσως μετά
τον Αρχαιολογικό χώρο Βραυρώνος.
Γιορτάσαμε μαζί με τον Ερασίνο, τα πουλιά, τη χλωρίδα και όλα
τα έμβια όντα του υγροτόπου, τη σωτηρία της φυσικής ζωής και την αποδοχή της διαχείριση της Φύσεως, στον χώρο αυτό της οικολογίας,
που συμβιώνει με τον εμβληματικό αρχαιολογικό χώρο του πολιτισμού και του Ιερού
της Θεάς Αρτέμιδος, που λάτρεψαν οι άνθρωποι.
Η σεμνή αυτή εκδήλωση, ιδέα της κας Λυδίας Καρρά, προέδρου της
Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, στάθηκε αφορμή να λεχθούν λίγα
και καλά και σημαντικά. Και να επιβεβαιωθεί η αποφασιστικότητα «ενδιαφερομένων μερών»
δηλαδή πολιτών και φορέων να προστατεύσουν το Περιβάλλον, την Οικολογία και τον
Πολιτισμό της περιοχής.
Να τα σώσουν από τα γαμψά νύχια των επενδυτών, των κάτοχων γης
που από αγρότες θέλουν να μετασχηματιστούν με μια υπογραφή και σε μια νύχτα σε οικοπεδούχους
και να αστικοποιηθεί η περιοχή. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για το δράμα που έζησε
ο κάμπος Μαρκοπούλου για 5 και πλέον χρόνια
από το 2020. Όταν χωρίς άδειες ξεκίνησαν τα έργα ενός παράλογου αντιπλημμυρικού
έργου.
Ίσως θα θέλατε να διαβάσετε τη κύρια ομιλία, του κάτοικου της
περιοχής και ευαισθητοποιημένου πολίτη Δημητρίου Σωτηρίου με τίτλο «Ερασίνος:
Ο ποταμός που συνεχίζει να ρέει …».
Υποσχόμαστε να δημοσιεύσουμε και άλλα στοιχεία μόλις διατεθούν.
Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από το χώρο και την Εκδήλωση κάνοντας κλικ εδώ ...
Μπορείτε να παρακολουθήσετε στιγμιότυπα της Εκδήλωσης με πολύ καλό σχολιασμό από τον ΓΓ της ΟΣΠΑ και ενεργό μέλος επί των Περιβαλλοντικών θεμάτων του Μαρκοπούλου κ. Αλέξανδρου Αργυρόπουλου, κάνοντας κλικ εδώ ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου