Η τελευταία ενημέρωση ήταν αυτή που αλιεύσαμε στις 24 Ιουλίου 2022, από την ανήφορα στην ιστοσελίδα ΝότιοΑνατολικά (βλέπετε ανάρτηση https://attikoparko.blogspot.com/2022/07/blog-post_24.html ).
Στις 14 Αυγούστου επισκεφτήκαμε το εργοτάξιο κατασκευής του υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού και ιδού τι είδαμε…
Οι εντυπώσεις μας:
Επίσης:
· Ποιος εγγυάται ότι ο αγωγός εκβάλλει σε βάθος 50 μέτρων ή/και σε απόσταση 1000 από την ακτή, όπως προβλέπεται;
- · Μάλλον το τελευταίο τμήμα του αγωγού διάχυσης σε συναρμολόγηση;
- · Ενδείξεις μήκους του αγωγού εντός της θάλασσας;
- · Στοιχεία επικάλυψης του αγωγού για προστασία;
- · Εργοτάξιο για κλάματα
- · Ανοργανωσιά
- · Σκουριασμένα μηχανήματα
Επίσης:
· Ποιος εγγυάται ότι ο αγωγός εκβάλλει σε βάθος 50 μέτρων ή/και σε απόσταση 1000 από την ακτή, όπως προβλέπεται;
- · Γιατί ο εργολάβος χρησιμοποιεί έκταση εκτός του περιφραγμένου εργοταξίου;
- · Γιατί απομακρύνθηκε η πινακίδα που ανέφερε ότι το έργο χρηματοδοτείται από την ΕΕ;
- · Γιατί δεν υπάρχουν αναρτημένα στοιχεία με πληροφορίες για τον εργολάβο και το χρονοδιάγραμμα του έργου;
- · Γιατί επί όσα χρόνια κατασκευάζεται ο αγωγός και το ΚΕΛ δε γίνονται μετρήσεις της ποιότητας των νερών, ώστε να υπάρχει εύκολη σύγκριση μόλις αρχίσει η λειτουργία του ΚΕΛ και του αγωγού;
Περιοριζόμαστε σε αυτά προς το παρόν και θα προσπαθήσουμε να λάβουμε απαντήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου