Αττικό Πάρκο Βραυρώνος (κατά προσέγγιση)

Αττικό Πάρκο Βραυρώνος (κατά προσέγγιση)
ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ Βραυρώνος (κατά προσέγγιση) περίμετρος 23 Χιλμ., έκταση 22 τετρ. χιλμ 14 Σεπτ 2020. Με κόκκινο ο αγωγός εκβολής του ΚΕΛ, με κίτρινο το υπό κατασκευή υποθαλάσσιο τμήμα του. Η περιοχή μπορεί εύκολα να μετασχηματιστεί σε Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο (πληροφορίες στο Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών ...)

Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

Ο αγωγός λυμάτων και το ΚΕΛ γεφύρι της Άρτας …

Εκτελούνται εδώ και δέκα περίπου χρόνια. Αλλά δεν τελειώνουν και φυσικά τα πρόστιμα της ΕΕ καταβάλλονται κανονικά.

Η τελευταία ενημέρωση ήταν αυτή που αλιεύσαμε στις 24 Ιουλίου 2022, από την ανήφορα στην ιστοσελίδα ΝότιοΑνατολικά (βλέπετε ανάρτηση https://attikoparko.blogspot.com/2022/07/blog-post_24.html ).

Στις 14 Αυγούστου επισκεφτήκαμε το εργοτάξιο κατασκευής του υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού και ιδού τι είδαμε…






Οι εντυπώσεις μας:
  • · Μάλλον το τελευταίο τμήμα του αγωγού διάχυσης σε συναρμολόγηση;
  • · Ενδείξεις μήκους του αγωγού εντός της θάλασσας;
  • · Στοιχεία επικάλυψης του αγωγού για προστασία;
  • · Εργοτάξιο για κλάματα
  • · Ανοργανωσιά
  • · Σκουριασμένα μηχανήματα
Η Περιφέρεια δεν απάντησε στα εύλογα ερωτήματά μας μετά τη συνέντευξη Καλογερόπουλου (βλέπετε https://attikoparko.blogspot.com/2022/07/blog-post_24.html ). Θα επανέλθουμε αν και η τακτική της μη απαντήσεως της διοίκησης είναι γνωστή και αφήνει ακόμα και αυτή την Εθνική Αρχή Διαφάνειας αδιάφορη και να τεμπελιάζει.

Επίσης:

· Ποιος εγγυάται ότι ο αγωγός εκβάλλει σε βάθος 50 μέτρων ή/και σε απόσταση 1000 από την ακτή, όπως προβλέπεται;
  • · Γιατί ο εργολάβος χρησιμοποιεί έκταση εκτός του περιφραγμένου εργοταξίου;
  • · Γιατί απομακρύνθηκε η πινακίδα που ανέφερε ότι το έργο χρηματοδοτείται από την ΕΕ;
  • · Γιατί δεν υπάρχουν αναρτημένα στοιχεία με πληροφορίες για τον εργολάβο και το χρονοδιάγραμμα του έργου;
  • · Γιατί επί όσα χρόνια κατασκευάζεται ο αγωγός και το ΚΕΛ δε γίνονται μετρήσεις της ποιότητας των νερών, ώστε να υπάρχει εύκολη σύγκριση μόλις αρχίσει η λειτουργία του ΚΕΛ και του αγωγού;

Περιοριζόμαστε σε αυτά προς το παρόν και θα προσπαθήσουμε να λάβουμε απαντήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου