Αττικό Πάρκο Βραυρώνος (κατά προσέγγιση)

Αττικό Πάρκο Βραυρώνος (κατά προσέγγιση)
ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ Βραυρώνος (κατά προσέγγιση) περίμετρος 23 Χιλμ., έκταση 22 τετρ. χιλμ 14 Σεπτ 2020. Με κόκκινο ο αγωγός εκβολής του ΚΕΛ, με κίτρινο το υπό κατασκευή υποθαλάσσιο τμήμα του. Η περιοχή μπορεί εύκολα να μετασχηματιστεί σε Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο (πληροφορίες στο Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών ...)

Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση της σύμβασης με τίτλο: «Επικαιροποίηση μελέτης Ειδικής Οικολογικής Αξιολόγησης ρέματος Ερασίνου και ρέματος Αγ. Γεωργίου Ερασίνου Ανατολικής Αττικής»

Η Διεύθυνση Αντιπλημμυρικών και Εγγειοβελτιωτικών Έργων (Δ19), έχοντας υπόψη την υπ’ αρ. 255551/29-8-2023 Απόφαση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών (ΑΔΑΜ:23REQ013318860 2023-08-30, ΑΔΑ: Ψ7ΝΗ465ΧΘΞ-ΓΜΣ), π ρ ο σ κ α λ ε ί σε συμμετοχή στη διαδικασία απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του ν. 4412/2016 όπως ισχύει, τον οικονομικό φορέα με την επωνυμία: «ΕΞΑΡΧΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΠΕΝΣΑΣΣΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε.» (δ.τ. ΕΝΜ Α.Ε.)», προκειμένου να υποβάλει την προσφορά του στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης σύμβασης εκπόνησης μελέτης με τίτλο: «Επικαιροποίηση μελέτης Ειδικής Οικολογικής Αξιολόγησης ρέματος Ερασίνου και ρέματος Αγ. Γεωργίου Ερασίνου Ανατολικής Αττικής», σύμφωνα με το άρθρο 118 του ν.4412/2016 ως ισχύει.

Παράξενα πράγματα συμβαίνουν. Όλα εν κυρπτώ (;) ή εμείς τα βλέπουμε με αιτιολογημένη καχυποψία ύστερα από 3 περίπου χρόνια αγώνων εναντίων παράλογων αποφάσεων του υπ. Υποδομών και των υπηρεσιών του;

Και γιατί επ’ ευθείας ανάθεση και μάλιστα τον ίδια εταιρεία που εκπόνησε τις αρχικές μελέτες; Η λογική λέει ότι θα έπρεπε να ανατεθεί σε άλλη εταιρεία ώστε να αποκλειστούν οι πιθανότητες επανάληψης των ίδιων επιχειρημάτων.

Ακόμα καλλίτερα θα ήταν να ανατεθεί σε μια πανεπιστημιακή μονάδα που εξειδικεύεται σε τέτοια θέματα, ώστε να ληφθούν πλήρως τεκμηριωμένα και χωρίς καμιά αμφιβολία όλες οι νεότερες εξελίξεις στον τομέα.

Η απόφαση επί πλέον δεν αναφέρει το εντελώς αρνητικό Πόρισμα του Μηχανισμού Παραπόνων της ΕΤΕπ (χρηματοδότη του έργου) και διερωτάται κανείς πως προέκυψε με απόφαση του υπ. Υποδομών η αναγκη αναθεώρησης της ΕΟΑ και της απ΄ ευεθειας ανάθεσής της.

Το κράτος και η δημόσια διοίκηση πάσχουν σοβαρά και πρέπει να βρεθεί τρόπος να επέλθουν σε κανονική, υπεύθυνη, διαφανή και αποτελεσματική λειτουργία.

Το θέμα παραμένει ανοικτό και θα χρειαστεί να επανέλθουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου